REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG PRZEZ GABINETY MYMOOD – MINDCARE
Informacje ogólne
- Niniejszy regulamin określa warunki świadczenia usług przez gabinety Mymood-Mindcare (zwane dalej Gabinetem).
- Gabinety Mymood-Mindcare prowadzone są przez spółkę MYND. M.Domańska, M.Jagielski Spółka jawna, z siedzibą w Warszawie, przy ul. Migdałowej 10/U6A, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydziale Gospodarczym Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 0000829375, NIP: 9512498019, REGON: 385588578.
- Dane kontaktowe Gabinetu:
Mymood-Mindcare
adres: ul. Migdałowa 10/U6A, 02-796 Warszawa
tel: +48 606 324 909
e-mail: office@mymood.pl
strona internetowa: www.mymood.pl
- W celu realizacji usług Gabinet prowadzi serwis internetowy mymood.pl. (zwany dalej Serwisem). Zasady działania i wykorzystania Serwisu określa Regulamin serwisu internetowego www.mymood.pl.
- Polityka Prywatności określająca sposób przechowywania danych osobowych Klientów dostępna jest pod adresem https://mymood.pl/polityka-prywatnosci/ .
Zasady świadczenia Usług
- Gabinet świadczy usługi psychologiczne, psychoterapeutyczne, doradcze, szkoleniowe i coachingowe dla Klientów indywidualnych (osób fizycznych) i korporacyjnych (firm i instytucji).
- Gabinet świadczy usługi w lokalizacjach fizycznych oraz w formie online, za pośrednictwem narzędzi komunikacji zdalnej (telefon, komunikatory, chat).
- W Gabinecie przyjmowani są Klienci, którzy wyrażają zgodę na kontakt z personelem Gabinetu w formie fizycznej lub zdalnej i akceptują niniejszy Regulamin.
- Wszyscy psychoterapeuci Mymood-Mindcare kierują się w swojej pracy Kodeksem Etycznym Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. W trosce o profesjonalizm i jakość świadczonych usług, psychoterapeuci poddają swoją pracę regularnym superwizjom.
- Z pomocy psychoterapeutycznej mogą korzystać osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych. W przypadku osób nie posiadających pełnej zdolności do czynności prawnych, wymagana jest obecność lub pisemna zgoda opiekuna prawnego.
- Osoby niepełnoletnie przyjmowane są po konsultacji psychoterapeuty z rodzicem lub opiekunem prawnym. Pomoc psychologiczna osób niepełnoletnich odbywa się po uzyskaniu pisemnej zgody od rodzica lub opiekuna prawnego.
- Podczas całego procesu psychoterapii, psychoterapeutę i Klienta obowiązuje kontrakt terapeutyczny zawierany ustnie, którego zasady po akceptacji obu stron mogą nieznacznie modyfikować niniejszy Regulamin.
- Przed rozpoczęciem psychoterapii wymagana jest konsultacja, w trakcie której definiowany jest problem, cel i zasady pracy oraz zawierany jest kontrakt. Konsultacje z reguły wymagają jednej wizyty, w uzasadnionych przypadkach mogą wymagać dodatkowych spotkań (łącznie 1 do 3 spotkań).
- Standardowo wizyty odbywają się raz w tygodniu, chyba, że psychoterapeuta i Klient uzgodnią inną częstotliwość spotkań, uzasadnioną dobrem Klienta i terapii.
- Jedna standardowa sesja trwa 50 minut. W przypadku spóźnienia się Klienta na sesję, czas trwania wizyty nie zostanie przedłużony.
- Psychoterapeuta może odmówić świadczenia usług w następujących sytuacjach:
- osobie, która zgłasza żądania niemożliwe do zrealizowania lub szkodliwe dla siebie i/lub otoczenia.
- kiedy uznaje, że nie może rzetelnie świadczyć usług na rzecz danego Klienta z powodów osobistych lub zawodowych. W takim przypadku psychoterapeuta kieruje Klienta do innego specjalisty.
- osobie, która naraża jego dobro osobiste, jest pod wpływem alkoholu lub środków odurzających lub jest agresywna. W takich przypadkach Gabinet ma prawo do wezwania ochrony lub odpowiednich służb w celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientom i personelowi.
- Psychoterapeuta jest zobowiązany do zachowania w tajemnicy wszystkich informacji pochodzących z terapii, a także samego faktu korzystania przez Klienta z terapii wobec osób trzecich. Wyjątkiem jest sytuacja zagrożenia życia lub zdrowia Klienta lub osób trzecich, albo sytuacje określone prawem. Współpracując z innymi specjalistami leczącymi Klienta, np. psychiatrą, udostępnia tylko niezbędne informacje, za wiedzą Klienta.
- W stanach zagrożenia zdrowia i życia Klienta lub innych osób, specjaliści mają prawo zatrzymać Klienta w gabinecie i wezwać służby ratownicze, co jest zgodne z Ustawą o Ochronie Zdrowia Psychicznego z dnia 19.08.94 r.
- Zaświadczenia o korzystaniu z pomocy psychologicznej są wydawane na życzenie Klienta, wyłącznie ze wskazaniem od kiedy odbywają się terapia i w jakiej częstotliwości realizowane są wizyty, gdy w ramach terapii odbyły się conajmniej trzy wizyty. W przypadku sporządzania opinii specjalista ma prawo sprawdzić zgodność podawanych danych osobowych Klienta z dowodem tożsamości.
- Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w realizacji usług z powodu siły wyższej.
Płatności za Usługi
- Usługi są odpłatne zgodnie z cennikiem Gabinetu. Aktualny cennik jest dostępny w gabinecie oraz na stronie www.mymood.pl.
- Płatności za wizytę Klient może dokonać w następujący sposób:
- w gabinecie – gotówką lub kartą płatniczą,
- za pomocą przelewu bankowego na rachunek 22 1140 2004 0000 3502 7979 1178 w banku mBank
- za pośrednictwem płatności elektronicznych Przelewy24 udostępnionych na stronie mymood.pl oraz w formularzu rezerwacji wizyty.
- W przypadku wizyty fizycznej w gabinecie, Klient zobowiązany jest do zapłaty za usługę nie później niż przed rozpoczęciem wizyty.
- W przypadku sesji online płatność za wizytę powinna nastąpić w ciągu 48 po dokonaniu rezerwacji terminu, jednak nie później niż 24 godziny przed terminem rozpoczęcia sesji. Brak płatności w ww. terminach jest równoznaczny z anulowaniem rezerwacji wizyty.
- Zarezerwowaną wizytę Klient może odwołać nie ponosząc jej kosztu nie później niż 24 godziny przed ustalonym terminem.
- Klient ponosi koszt umówionej wizyty, która się nie odbyła, gdy nie zgłosił się na wizytę w ustalonym terminie i/lub nie odwołał jej w wyznaczonym terminie.
- W uzasadnionych przypadkach Gabinet może odstąpić od żądania zapłaty za umówioną wizytę, która nie odbyła się z przyczyn po stronie Klienta.
- W przypadku braku możliwości realizacji wizyty z powodu nieplanowanej niedostępności psychoterapeuty lub niedostępności gabinetu lub niedostępności narzędzi komunikacji zdalnej, Gabinet poinformuje niezwłocznie o tym fakcie Klienta.
- W sytuacji braku realizacji wizyty z przyczyn leżących po stronie Gabinetu, Klientowi przysługuje zwrot poniesionej opłaty za wizytę lub możliwość zmiany terminu wizyty.
Warunki świadczenia Usług drogą elektroniczną
- Usługi psychologiczne i psychoterapeutyczne na zamówienie Klienta mogą być realizowane drogą elektroniczną w formie tele-wizyty (rozmowa telefoniczna) lub za pośrednictwem komunikatorów internetowych (FaceTime, Skype, Messenger, Teams, Zoom, WhatsApp).
- Zamówienie wizyty świadczonej drogą elektroniczną, odbywa się poprzez:
- użycie przycisku “Umów wizytę” w serwisie https://mymood.pl/ i wypełnienie formularza rezerwacji wizyty,
- lub użycie przycisku “Zarezerwuj wizytę” na stronie https://www.facebook.com/MymoodMindcare/ i wypełnienie formularza rezerwacji wizyty,
- Rezerwacja wizyty w sposób opisany w pkt. 4.2. oznacza zawarcie umowy świadczenia usług psychologicznych lub psychoterapeutycznych w drodze elektronicznej.
- Korzystanie przez Klienta z usług Gabinetu świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem komunikatorów internetowych, jest uwarunkowane spełnieniem przez urządzenia Klienta jako usługobiorcy minimalnych wymagań technicznych określonych przez dostawców komunikatorów.
- Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne i ograniczenia techniczne urządzeń Klienta, uniemożliwiające Klientowi korzystanie z usług Gabinetu świadczonych drogą elektroniczną.
- Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w realizacji usługi drogą elektroniczną z przyczyn niezależnych od Gabinetu, w tym z przyczyn technicznych ujawnionych po stronie Klienta lub po stronie dostawców mediów do urządzeń
- W przypadku uniemożliwienia prawidłowego wykonania usługi z przyczyn technicznych leżących po stronie Klienta, Klientowi nie przysługują względem Gabinetu jakiekolwiek roszczenia, w tym w szczególności roszczenie zwrotu uiszczonej płatności.
- Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od Umowy zawartej drogą elektroniczną w terminie 14 dni od daty jej zawarcia, tj. od daty zakupu usługi. Klient nie może odstąpić od Umowy po rozpoczęciu świadczenia Usług.
- Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy musi zostać złożone w taki sposób, aby druga strona mogła się z nim zapoznać nie później niż przed terminem rozpoczęcia realizacji Usługi i przekazane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres office@mymood.pl. W przypadku prawidłowego wykonania prawa odstąpienia, Umowa uważana jest za niezawartą, a Klientowi przysługuje roszczenie o zwrot uiszczonej na rzecz Umowy opłaty.
- Klient jest uprawniony do złożenia reklamacji w terminie 14 dni od chwili zakończenia świadczenia Usługi. Dla swej skuteczności formalnej reklamacja wraz z uzasadnieniem powinna być przesłana na adres poczty elektronicznej office@mymood.pl lub w formie pisemnej na adres: MyMood-Mindcare, Migdałowa 10/U6A, 02-796 Warszawa.
- Gabinet rozpoznaje reklamacje w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
- Płatności za świadczenie usług drogą elektroniczną należy dokonać w następujący sposó
- Po wypełnieniu formularza rezerwacji wizyty na stronie https://mymood.pl/umow-wizyte/ należy użyć przycisku “Rezerwuję wizytę”
- Klient przenoszony jest na stronę https://mymood.pl/zamowienie/,gdzie wypełnia dane niezbędne do sfinalizowania zamówienia i dokonania płatności. Pola obowiązkowe (oznaczone gwiazdką) to Imię i nazwisko (lub Nick), ulica, kod pocztowy i miasto, kraj, numer telefonu, adres e-mail.
- Klient sprawdza prawidłowość informacji o wybranym rodzaju, terminie i cenie usługi, wybiera formę płatności za usługę (przelew bankowy lub Przelewy24) i potwierdza zaznaczając pole w formularzu (check-box), że zapoznał się oraz akceptuje Regulamin oraz Politykę prywatności.
- Klient potwierdza zakup poprzez użycie przycisku “Kupuję i płacę” i przenoszony jest do strony płatności Przelewy24 lub do strony z informacją o sposobie dokonania płatności przelewem bankowym.
- W przypadku skorzystania z płatności za pośrednictwem serwisu Przelewy24 niezależnym administratorem danych osobowych w celu obsługi płatności staje się operator serwisu
Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Niniejszy Regulamin dostępny jest pod adresem https://mymood.pl/regulamin/w wersji elektronicznej, umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa lub w celu ulepszenia jakości świadczonych usług. Pacjenci zostaną poinformowani o zmianach w Regulaminie poprzez umieszczenie informacji o zmianach na stronie Serwisu. Wszelkie zmiany Regulaminu stają się skuteczne w terminie 14 dni od ich opublikowania w sposób opisany w zdaniu poprzednim.
- Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne zostanie ono wyłączone z postanowień niniejszego Regulaminu, które to w dalszym ciągu będą obowiązywać w najszerszym, dopuszczalnym przez prawo zakresie.
- Wszelkie spory wynikające z realizacji postanowień niniejszego Regulaminu oraz świadczonych usług medycznych Strony będą starały się w pierwszej kolejności załatwiać drogą porozumienia. W razie jego braku spory podlegają rozstrzygnięciu przez sąd powszechny właściwy według przepisów ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 1822 z późn. zm.).